اموزش کامپیوتر

درباره کامپیوتر

اموزش کامپیوتر

درباره کامپیوتر

نگرانی اروپائیها از نقض حریم خصوصی در اینترنت

نتایج تحقیقات موسسه یوروبارومتر نشان می دهد که ۶۴ درصد از شهروندان اروپایی نگران نقض حریم خصوصی و فاش شدن اطلاعات شخصی خود در دنیای الکترونیک هستند.

موسسه یوروبارومتر در تحقیقاتی که به منظور ارزیابی حفاظت از اطلاعات در اتحادیه اروپا انجام داد مشخص کرد که ۶۴ درصد از شهروندان اروپایی نگران حریم خصوصی و اطلاعات شخصی خود هستند.

این چهارمین بار است که یوروبارومتر از سال ۱۹۹۱ تاکنون به منظور بررسی میزان تضمین حریم خصوصی شهروندان و شرکتهای اروپایی این تحقیق را انجام می دهد.

در این دوره تحقیقات که از آغاز سال ۲۰۰۸ و با مصاحبه از ۲۷ هزار شهروند از ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا و ۴ هزار و ۸۳۵ شرکت انجام شد نشان داد که به طور متوسط ۶۴ درصد از شهروندان این ۲۷ کشور در خصوص افشای اطلاعات شخصی خود نگرانند.

این تحقیقات عناصر مثبتی هم نشان می داد برای مثال بیش از ۸۰ درصد از شهروندان می دانند که در اینترنت با نوعی خطر مواجه هستند و بنابراین باید در انتقال اطلاعات شخصی خود احتیاط کنند که از این تعداد بیش از ۴۰ درصد می دانند که فناوریهایی برای دفاع در مقابل این حملات وجود دارد و یک چهارم این افراد به این فناوریها مراجعه می کنند.

براساس گزارش وب نیوز، نتایج منفی این تحقیق نشان می دهد که بیش از نیمی از شهروندان باور ندارند که حفاظتهایی که برای اطلاعات آنها عرضه می شوند کافی باشد و به طور متوسط، بیش از یک سوم نمی دانند که یک شهروند از حق جبران خسارات ناشی از سوء استفاده از اطلاعات شخصی خود برخوردار است.

همچنین نیمی از اروپاییها نمی دانند که حق دارند به اطلاعات شخصی اشخاص ثالث دسترسی یابند و یک شهروند روی ۶ نفر (۱۷ درصد) می داند که نمی تواند اطلاعات را به کشورهای خارج از اتحادیه اروپا انتقال دهد و در صورت این کار از سطح حفاظت اطلاعات بهره مند نمی شود

نظرات 1 + ارسال نظر
یسب سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.pixtopix.blogsky.com/

*با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی دوست عزیز وبلاگ توپی داری

*شما با ثبت نام در لینک باکس ما میتوانید آمار خود رو چند برابر کنید

آموزش قرار گیری لینک باکس :

کد لینک باکس را در یک جای مناسب از قالب وبلاگتون قرار بدید که بهتر است در آخر قالب وبلاگتوون و قبل از تگ بادی قرار دهید

کد لینک باکس :

<!-- LinkBox Code :: [ Just Persian Services ] -->
<div align="center">
<iframe name="LB_justpersian" id="LB_justpersian" src="http://justpersian.net/linkbox/13006" frameborder="0" style="border:1px solid #000" width="500" height="250"></iframe>
</div>
<!-- LinkBox Code :: [ Just Persian Services ] -->

*بعد از قرار گیری لینک باکس در وبلاگ شما ارسال لینک کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار بگیردا

در ضمن از ثبت نام لینک هایی که باعث فیلتر شدن لینک باکس می شون معذوریم

منتظر حضور سبز شما هستم

با تشکر


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد