اموزش کامپیوتر

درباره کامپیوتر

اموزش کامپیوتر

درباره کامپیوتر

نرم‌افزار ایرانی محاسبه‌گر تماس‌های اینترنتی

نرمافزار ایرانی محاسبهگر تماسهای اینترنتی

اولین نرمافزار رایگان ایرانی محاسبهگر تماسهای اینترنتی ارائه شد.
 
این نرمافزار مقیم حافظه که حجم چندانی نیز ندارد، در صورت اتصال شما به اینترنت از طریق Dialup ، به صورت خودکار شروع به کار کرده و لیستی از تماسهای اینترنتی را به همراه کلیه اطلاعات شامل تاریخ و ساعت تماس، مدت تماس، هزینهfree-amozesh.blogsky.com تلفن، مبلغ استفاده شده از کارتهای اینترنتی (در صورت تنظیم تعرفه به صورت دستی) و حجم اطلاعات ارسال شده و دریافت شده در هر تماس را ثبت میکند.
   لیست گزارشها این قابلیت را دارد که به تفکیک هر تماس و هر کاربر (User Account در ویندوزهای XP و ...) گزارشها را خلاصه کند، و یا گزارشهای بین دو زمان مشخص را فقط نشان دهد.

  یکی از قابلیتهای بسیار جالب DialSpy نمودار سرعت دریافت و ارسال (Transfer Graph) میباشد که به صورت یک گراف در حال حرکت عمل میکند.
   از ویژگیهای این نمودار که بعد از مدتی استفاده از آن متوجه آن خواهد شد، امکان تشخیص کیفیت ارتباط اینترنتی با مشاهده تجربی نمودار و استفاده بهینه از پهنای باند موجود به صورت ناخودآگاه است.

   DialSpy در بین نرمافزارهای مشابه خارجی موجود، 2 خصوصیت برتر دارد:
 1- نرمافزارهای موجود، یا بسیار ساده و با قابلییهای کم هستند، و یا بسیار پیچیده و با قیمت گران میباشند.
 2- در هیچ یک از نرمافزارهای موجود، نمیتوان تعرفه تلفن داخل شهری ایران را که علاوه بر متغیر بودن در طول ساعات روز، در طول هفته نیز متغیر است تعریف کرد.

   همچنین DialSpy با اتصال به بانک داده موجود در سایت www.softpersian.com به صورت خودکار آخرین تغییرات تعرفه تلفن را دریافت و به روزرسانی میکند.

   برای دریافت نرمافزار DialSpy به سایت www.SoftPersian.com مراجعه نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد